برنامه پولی واکی تاکی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

من حتی خودم رفتم از بازار خریدم برنامه خودم رو و نصب کردم به خدا درست بود

فقط می تونم حدس بزنم که شاید RAM کم می آورید ویا CPU

برنامه های اضافی را پاک کنید ازیه برنامه task manager استفاده کنید و همه چیز را ببندید شاید درست شود؟؟؟!!!... ))

شما اگر ویرلستون روشن باشه آی پی پایین ظاهر می شود که آی پی شما است(همان عددی که درجلوی عبارت "آی پی دستگاه من" نوشته شده) آن را در دستگاه دومی که برنامه نصب است در برنامه در جای آیپی مقصد وارد کنید ودکمه "ارتباط با وایلرس" را بزنید
نوشنه جلوی عبارت "اتصال وایلرس" به حالت connected در می آید ودکمه پایین ظاهر می شود. دکه را فشار دهید و حرف بزنید.
صدا در دستگاه دوم پخش می شود.
التماس دعا

 

دانلود




:: برچسب‌ها: برنامه پولی واکی تاکی ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی