پست سی و یکم رمان نیوشا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تکیه گاه شانه هایت از کوه بهتر

گرمی لبخند تو از شعله بهتر

در میان بی پناهی های دنیا

وجودت ای پدر از هر گنج بهتر

***پست سی و یکم رمان نیوشا***

تا بحال شده که فکر کنید تو یجور برزخ گیر کردید . یه برزخ به تمام معنا . الان دقیقا همین حس رو دارم . حس میکنم زمان متوقف شده و من فرصت دارم تا به اندازه تمام دنیا فکر کنم و یا دلشوره رو تجربه کنم . آره دلم داره شور میزنه و دستم به هیچ جایی نمیرسه . حتی انقدر قدرت ندارم تا سرمو بچرخونم و ببینم تو دو قدمیم چه اتفاقی داره میفته . ...





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : 13 فروردين 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی